ДОСТАВКА И ВРЪЩАНЕ

Доставка до ОФИС НА СПИДИ:

  • Безплатно – всички поръчки се доставят до офис на СПИДИ с опция за преглед преди плащане и наложен платеж

Доставка до АДРЕС:

  • 5,00 лв. – до адрес посочен от клиента, различен от офиса на СПИДИ в населеното място

Срок за доставка:

  • При наличен продукт доставката се извършва нормално за 1 работен ден, ако е поръчан преди 15ч., в работен ден.
  • При неналичен продукт доставката се извършва след предварителна уговорка по телефон с клиента, спрямо наличностите във фабриките-доставчици. След потвърждение ще се свържем с Вас за да уточним срока на доставка на конкретният артикул.

Как да поръчате избран продукт?

  • Директно през формата за поръчки в страницата на избрания продукт
  • Директно през формата “Бърза поръчка” – след въвеждане на Вашия телефонен номер, ние ще се свържем с Вас за уточняване на адреса за доставка
  • На телефон 0888 233 088 (в работно време) или e-mail: office@toby.bg при невъзможност да направите поръчка директно през страницата и/или имате нужда от допълнителна информация

Имам ли опция за преглед преди плащане?

  • Да, имате възможност да разгледате поръчаният продукт, преди да го заплатите. Опитваме се да опаковаме всеки продукт така, че да бъде максимално лесен за разглеждане. Поради спецификите на повечето продукти и нуждата им от допълнително сглобяване е възможно някои транспортни дефектни да останат скрити при първоначалното приемане на пратката. Ако откриете транспортен дефект транспортните разходи са изцяло за наша сметка, но ако откажете поради някаква друга причина то всички направени куриерски разходи са за Ваша сметка.

За колко време се извършва доставката?

  • Поръчки, направени до 15ч. през работната седмица се изпращат на същия ден и се получават на следващия работен ден (включително събота). Нормално срока за доставка е 1 работен ден до повечето населени места, освен ако не е упоменато друго. Поръчки, направени след 15ч. се изпращат на следващият работен ден. Поръчки, направени в Събота, Неделя и официални празнични дни се обработват съответно в Понеделник или първия работен ден.

Как мога да върна поръчан продукт, закупен през онлайн магазин www.toby.bg?

  •  При покупка онлайнсъгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите,потребителят има право да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Тоби България ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми по банков път не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
    Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е, те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

Потребителят има право на рекламация при:

  • фабричен дефект
  • несъответствие с поръчаната стока
  • констатирани липси
  • дефекти на стоката

Потребителят има право на:

  • възстановяване на сумата 
  • замяна на стоката
  • ремонт
  • отбив от цената

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на он-лайн магазин www.toby.bg.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Какъв документ ще получа за направеното плащане?

  • При заплащане в брой при доставка се използва услугата Пощенски паричен превод(ППП). Вие ще получите фискален документ от СПИДИ АД като лицензиран пощенски оператор за извършване на Пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. Запазете фискалният документ, който замества касова бележка в доказателство за извършеното плащане.